30 Ara 2015

Yatak Seçimim Kalitemarket'den Merinos

Merhabalar :)

Ara ara blog sayfamda internetten alışveriş yaptığım sitelerin tanıtımını yapmaktan hoşlanıyorum zira binlerce alışveriş sitesi arasında müşteriyi gerçekten memnun edebilen alışveriş siteleri bulabilmek son derece zor olabiliyor. Bu yüzden de çok severek yaptığım online alışveriş tecrübelerimi burada sizlerle paylaşıyorum.

Size geçtiğimiz günlerde alışveriş yaptığım bir siteden olan kalitemarket'den bahsetmek istiyorum.

Yıllar önce ailemin odam için aldıkları ile yetinirken öğrencilik bitip de geçtiğimiz yıl çalışmaya başlayınca yavaş yavaş odamın dekorasyonunu kendi istediğim gibi yapmaya ve tarzını genç öğrenci tarzından çalışan kadın tarzına doğru değiştirmeye başladım. Bu 5 aylık süreçte de dolabımı, masamı değiştirdim ve kendime son derece güzel bir makyaj aynası aldım. Tabi bu süreçte dolabımın içerisini değiştirmeyi de ihmal etmedim :)) Bu geçiş sürecinde değiştirmem gereken bir tek yatağım ve odamın halısı kalmıştı.

Yatak ve halı seçimi açıkçası bana son derece zor geldi. Kafamdaki renkler belliydi ancak geçtiğimiz pazar günü gezdiğim mağazalardaki modelleri gördükçe kafam bir hayli karıştı ve bir noktadan sonra renkleri dahi ayıramayacak kadar yoruldum. Yatak seçiminde ise bir çok yer merinos markalı yatakları önerdiği için o markanın yatakları üzerine yoğunlaştım ve eve geri döndüm. Planım bu pazar yeniden mağazaları gezerek alışveriş yapabilmekti...

Pazartesi günü işlerden bunaldığım bir anda internetten yatak modellerini incelemeye koyuldum ve bu sırada bu site ile karşılaştım. Sitenin fiyatları mağazalara oranla gayet makuldü. Kendime aramaktan ne kaybederim diyerek hemen müşteri hizmetlerini aradım. Sağolsunlar sabırla aklımdaki sorulara cevap verdiler. Telefonda görüştüğüm kibar hanımefendi ile bazamın boyutlarından ne tür bir yatakta rahat uyuyabileceğimize kadar tüm detayları tartıştık ve bana en uygun yatağın hangisi olduğuna birlikte karak verdik.

Sonrasında ise "başka bir isteğiniz var mı" sorusuna, biraz da ümitsizce odama halı da almak istiyorum şeklinde yanıt verdim. Ve evet, halı da satıyorlarmış. Pazar günü gezdiğim mağazalarda halı seçmekte ne kadar zorlandığımı ve bir noktadan sonra hepsinin aynı geldiğini ifade ettim. Bu sefer odamın ve kullandığım nevresimlerin, dolabımın ve benim istediğim renklerden konuşmaya başladık...

Yeni başlattıkları bir uygulama varmış, ellerindeki bazı ürünleri promosyon amaçlı olarak %90'a varan indirimlerle satın alabiliyormuşuz. Çağrı merkezindeki hanımefendi mail adresimi istedi ve indirimli ürünlerin sayfasının linkini bana gönderdi. Açıkçası fiyatlara baktığımda gözlerime inanamadım. Mağaza'da 150 liraya gördüğüm halılar burada gerçekten 15 lira fiyata satılıyordu ve saniye kaybetmeden hemen siparişimi verdim.

Sonuç mu? Yok sonu kötü bitmedi, ürünler 3 gün içerisinde evime ulaştı. Yatak tam istediğim gibi halı ise şansıma odama tam uydu. İlk fırsatımda odamın resmini çekip yayınlayacağım.

Bu arada alışveriş yaptığım internet sitesi: http://www.kalitemarket.com/

İndirimli ürünleri yayınladıkları sayfa: http://www.kalitemarket.com/indirim,TA-36509.html

Mutlu günler dilerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

©2011pembekalem