15 Nis 2015

Bitenler

 Merhaba,sonunda üçüncü bitenler yazımı yazıyorum:)ürün bitirmek çok zor ama bir o kadar da mutlu edici,çünkü aldığım ürünleri atmaktan hiç hoşlanmıyorum,bugünkü yazımda maalesef öyle bir ürün var ama neyse ki çok uygun fiyatlı bir ürün.Keşke daha çabuk ve daha çok ürün bitirebilsem ama hiç yoktan iyidir:)





  Bakalım bu sefer neler bitmiş;

1.Elidor 7/24 Mükemmel Düz Durulanmayan Bakım Kremi:Çok etkisini göremedim, zaten bitiremedim ve tarihi geçti,maalesef çöpe gitti.
2.John Frieda Luxurious Volume Şampuan: Tekrar almayı düşünmüyorum.
3.Down Under Naturals Nude Nemlendirici Şampuan: Bu şampuanı özellikle annem çok  seviyor. Bunu birlikte bitirdik ama yenisini ona aldım. Ben şu an Giovanni kullanıyorum, biraz daha kullanayım yazısını yazıcam.
4.Bioderma Sensibio Light Nemlendirici: Ben diğer nemlendiricilerden çok bir farkını göremedim. Şu an Olay kullanıyorum, o da bitince Garnier saf&temiz nemlendiriciyi almayı düşünüyorum.
5.NPW Serinletici Göz Maskesi:Bir kere kullandığım için pek etkisini göremedim ama ferah bir his yaratıyor. Tekrar alabilirim.
6.Parmex Aseton: Bundan bir sürü bitirdim şu ana kadar, yine alırım.
7.Watson Makyaj Pamukları: Benri kullanıyorum bu aralar ama bu daha yumuşak, yine alabilirim.
8.Avon Ruj Testerları: Denemek için almıştım bu rujları ama pek kullanmıyorum, dört tane bitti.
9.Lush Duş Jölesi: Yazısı için tıktık. Bir daha almayı düşünmüyorum çünkü zor köpürüyor. Yves Rocher ürünlerini denemek istiyorum.
 
   Bitirdiğim ürünler bunlardı. Daha bitirecek çok şey var, artık dolaplara sığmıyorlar ama zaten artık daha dikkatli alışveriş yapıyorum. Anneler Günü'ne kadar bir şey almama sözüm de hala geçerli. Hepsi bitsin yenileri gelsin:)
  Siz son zamanlarda neler bitirdiniz?
  Mutlu Kalınヾ(^∇^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...