4 Şub 2016

NYX Powder Blush 'Taupe'

  Merhaba,Nyx bir çok ürün ve renk seçeneğine sahip artık ülkemizde de bulabildiğimiz çok beğenilen bir marka.Nyx'in en popüler ürünlerinden biri beyaz tenliler için 'mükemmel kontür rengi' olarak tanımlanan 'taupe' rengi allığı.


  Bu üründen önce The Balm'ın Bahama Mama'sını kullanıyordum,turunculuk içermeyen çok hoş bir rengi var ama çok koyu olduğundan kontrolü zor.Bu nedenle ilk Beautyjoint alışverişimde Nyx'in allığını da attım sepete.Sitedeki fiyatlar buradakinden daha uygun.





 Taupe soğuk tonlu,gri kahve arası,simsiz çok hoş bir renge sahip.Kontür yapmanın yanı sıra far için de kullanıyorum.Hatta bence sarışınlar kaş için de kullanabilir.Pigmentasyonu normal,nasıl ne kadar uygulayacağınız sizin elinizde.Toz toz olmuyor,kolay dağıtabiliyorsunuz.Duruşu çok doğal,kontür yapmış gibi değilde yüzünüzün şekli öyle gibi duruyor.Ambalajı da çok minik ve sevimli. 


Ayrıca Nyx ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor.Allığı Beautyjoint'ten 5 dolara aldım.Çok memnun kaldığım bir ürün oldu.Nyx ürünlerini Douglas ve Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.
   Nyx 'peach' allığın da içinde bulunduğu çekilişim devam ediyor.Son katılım tarihi 27 ocak.
   Siz  Nyx'in en çok hangi ürününü merak ediyorsunuz?Ben butter gloss:)
   Mutlu Kalınヾ(^∇^)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...