2 Tem 2015

Maybelline BB Krem

MAYBELLİNE DREAM FRESH BB CREAM


Sonunda bu ürüne de şans verme sırası geldi! Uzun zamandan beri makyaj dolabımda bir köşede duruyordu yaz için kullanılmayı bekleyenler köşesindeydi. Havalar çok ısındı bu aralar kullanalım dedim.

Anneler günü indiriminden almıştım yanlış hatırlamıyorsam, sırf merakıma yenilmiştim kabul ediyorum :)

Çok fazla bb cream kullanan ve tercih eden bir insan değilim ben genelde yüz ürünlerinde kapatıcılıktan yanayım ama bu yazın sıcağında fondoten hiç çekilmiyor ondan dolayı bende daha hafif yapıda ürünlere yöneldim. Bu da onlardan bir tanesi.

* Benim rengim light en uygun olan renk buydu bir açık tonu daha vardı fair horlak olma olasılığım çok yüksekti:)  Ben de light tonunu tercih etmiştim medium olan bana çok pembe alt tonlu pembe alt tonluysanız onada bakabilirsiniz tabi.

* Yazın spf li ürünler kullanmayı seviyorum spf 30 olması benim için gayet güzel.

* En sevdiğim yanı sürdüğünüz zaman yüzünüzde kalıp gibi durmaması böyle doğal bir ışıltısı var ama yağlı ciltliyseniz mutlaka pudrayla sabitlemiz gerek.

* Çok fazla kapatıcılığı yok sadece cilt tonunuzu eşitliyor.

* Ben herhangi bir sivilce sorunuyla karşılaşmadım.

*S evmediğim özelliği uzun süre cildinizde kalmıyor sanki akşama doğru yüzümde hiç bir şey yokmuş gibi hissediyorum.

Yaz için kullanışlı ve hafif ürün arayanlara tavsiye edilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...