10 Nis 2015

Cuma'nın Ojesi:Ellerde İlkbahar:)

Merhaba, ilkbahar için özel bir oje postu hazırlamak istiyordum, ne yapıyım diye düşünürken, ilkbaharın temsilcisi olduğu için çiçek deseni yapma kararı aldım ama nasıl yapacağımı tam bilmiyordum ve aklıma aylar önce izlediğim Bubzbeauty'nin videosu geldi. Ben de onu rehber aldım ve hemen denemeye başladım:)
   Bubz beyaz oje üzerine yaptı, ben soft renkler daha hoş olur diye düşündüm ve baz rengi olarak Pastel 53 numarayı sürdüm, yüzük parmağıma da Rival de Loop #34 Mint Melody'i uyguladım. Sonra Sally Hansen Bubblegum Pink ile baş parmağa üç, diğer parmaklara ikişer adet büyük yuvarlaklar oluşturdum ve sıra gülleri yapmaya geldi. Classic 227 koyu pembe ojeyi kullanarak kürdan yardımıyla yuvarlağın etrafını ve içini çizdim.Pastel 74 no koyu yeşil oje ve yine kürdan ile üçgen şekli oluşturarak yaprakları yaptım ve Rimmel Pro Super Wear Topcoat'u uyguladım. Nasıl yapıldığını daha ayrıntılı görmek için yukarıdaki linke tıklayabilirsiniz. Umarım beğenmişsinizdir:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...