16 Nis 2015

The Face Shop: ''Lovely Me:Ex Cushion Blusher'' Allık İncelemesi ve Yorumları

The Face Shop: ''Lovely Me:Ex Cushion Blusher'' Allık İncelemesi ve Yorumları


Bugünkü yazımda yine bir Kore markası olan The Face Shop markasının bu sevimli allığını incelemek istedim. The Face Shop Türkiye'de şu an satılıyor sanırım. Çok az ürününü denemiş olmama rağmen sevdiğim bir Kore markası.

The Face Shop: ''Lovely Me:Ex Cushion Blusher''


The Face Shop: ''Lovely Me:Ex Cushion Blusher''
Marka sanki The Body Shop'tan birazcık esinlenmiş gibi, ama ürünlerin pek alakası yok. Çoğu uzakdoğu markalarında olduğu gibi sevimli daha feminen ambalajları var. Zaten Kore ve Japonya bana feminen etkinin daha ağır bastığı ülkeler gibi gelmiştir, tasarımlara da bu özellik yansıyor gibi.


Ambalajı çok şirin ama biraz dayanıksız, zira kartondan yapılmış bir dış ambalajı var. İçini açtığınızda ise bu sevimli puf karşılıyor sizi. Ne kadar kullanamasam da bayılıyorum, tıpkı şu pompalı parfüm şişeleri gibi, kullanışsız ama çok çok sevimli..





Allığın rengi kabında çok pigmentli bir allık gibi dursa da, ciltte daha doğal bir bitişi var. Kullandığım çoğu Uzak doğu ürünü böyle, ilk bakışta inanılmaz pigmentli gibi duruyorlar ama deneyince yanıldığınızı anlıyorsunuz..



Bu renk 01 Romantic Pink, ismiyle çok uyum içinde olduğunu düşünüyorum.



Yanakta hafif lila alt tonlu bir pembeye dönüşüyor, çok pigmentli olmamasını ben sevdim, ne kadar yoğunlukta bir renk vermek istediğime kendim karar verebiliyorum böylelikle..
Ama şu uyarıyı da yapmak isterim ki eğer buğday tenli veya daha esmerseniz cildinizde bu allık rengini çok belli etmeyebilir.

Ürün 7 gr ve allık bitirmenin ne kadar zor olduğu düşünülürse bence oldukça yeterli bir miktar.

Beğenmediğim özelliklerine gelirsek fazla pudramsı bir yapısı var bu yüzden kalıcılığı çok az, kuru bir cildim olmasına rağmen yaklaşık 3 saat gibi bir kalıcılığı var. Puf kullanımı çok şirin ama hijyen açısından bakarsak nasıl temizleyeceğimi bilmiyorum. Aksesuar olarak kalıyor çoğunlukla.
Yaklaşık bir senedir benimle beraber bu allık ama elimin çok gittiğini söyleyemem.

The Face Shop' un el kremlerinin ambalajına da bayıldım, onları da yakın zamanda denemek gibi bir planım var. Kore markalarının Türkiye' ye geldiğini görmek gerçekten beni çok mutlu etti. Önce Missha, sonra The Face Shop ve yakında da Etude House, darısı Japon markalarının başına ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...