8 May 2015

Rimmel London Lash Accelerator Endless Rimel

Geçen gün watsons bana bir paket gönderdi, bu rimel de o paketin içinden çıkan hediyelerdendi. içinde en çok merak ettiğim ürün buydu çünkü hala doğru rimeli bulamadım sanırım  (belki de beklentiler fazla) neyse ben de bir hevesle denedim.

Rimmel london markasını severim özellikle scandal eyes rimelini beğenerek kullanıyorum buda denediğim rimeller den oldu.

Gelelim benim için Artılarına;

+ Kirpiklerimde topaklanma yapmadı.

+ Yapıştırmadı. ( ki genelde rimellerde tipik sorunumdur).

+ Gözümden kolayca çıkıyor gözümü silerken parçalamak zorunda kalmıyorum .

+ Volumden ziyade daha fazla uzunluk verdi.

+ Uzun süre gözümde kaldı, dökülme yapmadı.


Ve eksileri;

- Bu tamamen tercih meselesi ama ben bu tarz plastik fırçaları sevmiyorum.

- Volum verme konusunda başarılı değil.

Benim için 10 üzerinden 8!


Rimmel London Lash Accelerator Endless Rimel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...