26 May 2015

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar!

Sonunda beklediğim ürün geldi!

Uzuuunncaa zamandan beri izlediğim yabancı youtube kanallarında bioderma h20 dupe olarak gösteriliyordu bu ürün, ben de gelse de denesem demekten canım çıktı ama sonunda aldım.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki  biodermayla benzer oldukları doğrudur ikisi de su her hangi kokusu yok ve aynı formdalar.
Makyaj çıkarma olayına gelince evet aynı oranda çıkardıkları doğrudur.
Fakat loreal ciltte biraz yapış yapış his bırakıyor beni çok rahatsız etmiyor zaten genelde ben bu tarz ürünlerle sildikten sonra yüzümü temizleme jelleriyle yıkarım çok sıkıntı değil yani benim için.
Kısaca sevdim yağlı bir his bırakmıyor yağ bezeleri oluşturmuyor ve makyajı iyi temizliyor fiyatı da uygun!
10 yıl makyaj temizleyicisi almasam da olur elimde bir sürü yedeklerim oldu :)))

Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Kullananlar Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ve fiyatı hakkında yorumlarını yazabilirse gelecekte kullanacaklara yardımcı olabilirler. :) Yorumlarınızı bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...