16 Eyl 2015

Benefit Fine One One

Bugünkü yazımda benim için hayal kırıklığı olan Benefit’in Fine One One isimli ürününden bahsedeceğim.

Stick formda olan aydınlatıcı-allık-kontür üçlemesini tek bir ürünle topladığı için bu ürünün Tr’ye gelmesini dört gözle beklemiştim. Geldiğini öğrenir öğrenmez de hemen aldım.




Okuduğum çoğu blog bu ürünü över nitelikte yazılar yazdığı için ve satın almaya gittiğim gün, makyajımı yapmış, arkadaşımla buluşacak olduğumdan dolayı sadece elimde denemek gibi bir yanlışa düştüm. Bir daha asla böyle bir hata yapmayacağım, zira yaklaşık 100 liram  çöpte şu an.

Benefit markasının ürünlerini genelde beğeniyorum ama bu defa olmadı.Keşke her zaman yaptığım gibi temptalia.com a bir baksaymışım.

Aydınlatıcı kendini belli ediyor ama diğerleri ciltte yok olup gidiyor, çok açık tenli bir arkadaşımda birazcık kendini belli etti.

Benim cildimde kendini hiç belli etmiyor, yitip gidiyor, isterse 10 kat süreyim sonuç aynı..

Ortasındaki pembelik aynı zamanda ruj gibi de kullanılabilirmiş, ama o işte de sınıfta kaldı, rengi güzel ama dudakta kalma süresi yaklaşık 60sn sanırım.

Bu da bana ders olsun, bir daha denemeden asla bir ürünü yorumlara bakarak almam.



Benefit Fine One One kullananlar arasındaysanız fiyat ve fine one one benefit sephora hakkında yorumları bekliyorum.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...