20 Eyl 2015

Missha BB Cream

Merhaba,

Kore kozmetiğinden devam ediyoruz, bu sefer ki konuğumuz Missha BB Cream. Missha ülkemizde de ulaşılabilen bir marka olduğu için bu  ürününü gönül rahatlığıyla yazabilirim.

Missha'nın en ünlü ürünü hiç şüphesiz BB Cream'i. Çeşitli bloglarda da mutlaka karşılaşmışsınızdır. Benim tanıtacağım ürün ise herkesin bahsettiği  Perfect Cover BB Cream değil, üzerine fazla yazıldığını görmediğim Watery BB Cream.

Missha BB Cream


BB kremler ya da açık adıyla Blemish Balm'ları artık herkesin tanıdığını biliyorum. Uzun bir tanıtım yazısı yazmayacağım ama güneş koruyucu faktörü içermeleri, nemlendirici özelliklerini olması ve her şeyden önemlisi cilt kusurlarını kapatıp, düzeltici özelliğinin olmasıyla meşhurlar.


Uzun bir süre Perfect BB Cream'i beğeniyle kullandım, kullanmaya da devam ediyorum. Kışın özellikle cildimin çok kuruduğunu bilen Koreli arkadaşım bu Watery BB Cream İle tanışmamı sağladı.

Nemlendirici özelliği Perfect Cover'dan daha fazla olduğu için, kışın elim hep Watery BB'ye yöneldi. İçinde ayrıca SPF 27 var ve her ne kadar kışın kullanmayı düşünmesek De cildimizin kışın da güneşten korunmaya ihtiyacı var.

Ürünün kapatıcılığı Perfect Cover BB Cream den biraz daha az, renkli nemlendiricilere biraz daha yakın, en sevdiğim özelliği ise cilt tarafından hemen emilmesi, Perfect Cover'ı yedirmek biraz zaman alıyor özellikle de benim gibi kuru/karma ciltliyseniz çoğu zaman içerisindeki nemlendirici maalesef yetmiyor. Watery BB Creaméi bu açıdan daha başarılı buluyorum. Ürünün çokta güzel bir kokusu var, bakım ürünlerinde parfüm olması çoğu zaman hassasiyet açısından negativite taşır ama bu tarz renkli kozmetiklere de ben kokuyu yakıştırıyorum. :)


Sanırım bu ürünün dışı değişmiş, kıyamayıp sadece kışın  kullandığım için olsa gerek uzun bir süredir benle birlikte, yapısında ya da kokusunda herhangi bir değişme olmadı. Bitmesine yakın kesinlikle yenisini alacağım bir ürün.

Ürünün en büyük eksisi ise tek renk tonunda olması, benim gibi buğday tenlilere birebir gelecek ürün, beyaz tenlilerde biraz koyu gelebilir.

Yorumlarınızda Missha BB Cream watsons ürününün sahibinden, ebay fiyatı hakkında bilgi verebilir, kullananlar nerede satıldığını yazabilir ve yorumlarınızı paylaşabilirsiniz. :)

Bir başka üründe görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. ben de bu urun ilk ciktiginda cok heyecanlanmistim ama neyse ki denedim ve vazgectim, hatta gorevli bunu surunce aydinlaticiya gerek kalmiyor falan diye satmaya calisti.zaten bu tip stick tarz yanak urunlerinin kullanimi da zor oluyor.lollitint'den umutluyum bakalim kafayi taktim bir de cha cha tint'e tabi :) bir de mutlaka bella bamba alligi dene derim eger sende yoksa.
    cok optum, sevgiler <3

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...