29 Eyl 2015

Shiseido: Perfect Whip Yüz Temizleme Köpüğü

Bir başka Uzakdoğu ürünü yazısı ile karşınızdayım:  Shiseido Perfect Whip Foam.
Kendisi bir yüz temizleyicisi.

Shiseido: Perfect Whip Yüz Temizleme Köpüğü


Keşfettiğimden beri cilt bakım rutinimin bir parçası oldu. Shiseido'nun bu ürünü sadece Japonya'da piyasaya sunuluyor. Japon bir arkadaşım bana Shiseido'nun Japonya'da çeşit çeşit ürünleri olduğu ve ürünlerin pahalı, orta pahalı ve uygun fiyatlı olmak üzere kategorize edildiğinden bahsetmişti. Bu ürün ise uygun fiyatlılar arasındaydı, yanlış hatırlamıyorsam. Bir bakıma Shiseido'nun drugstore ürünü diyebiliriz.

Ürün köpük olarak tanıtılıyor ama aslında kremsi formda, çıkan ürünü Japonlar foaming net dedikleri, tülden yapılma küçük lifle iyice köpürtüp o şekilde yüzlerine uyguluyorlar. Ben elimde hafifçe köpürtüp yüzüme öyle uyguluyorum. İlk sıktığınızda ise diş macunu kıvamında olduğunu söyleyebilirim.

Güzel bir kokusu var ama çok güçlü değil. Yüzü gerçekten güzel temizliyor, makyaj artığı bırakmıyor geride. Japonya'da oldukça popüler olan bu ürün 120 gr ve bana yaklaşık 6 ay yetti, 2. tüpü  açtım ve keşke kolay ulaşabileceğim bir ürün olsa diye kara kara düşünmekteyim. Tüm cilt tiplerine uygun bir ürün olduğunu söylenmekte. Benim cildim kuru-karma, cildimi kurutmadı, germedi. Çok severek kullanıyorum, tavsiye ederim.

Bu temizleyicinin reklamını izleyip, Japon ablamızın nasıl köpürttüğünü görmek için; https://www.youtube.com/watch?v=nMyjxwiDH-U

Not: o şekilde köpürmesi için yaklaşık bir 10 dakika uğraştım yine de olmadı, helal olsun nasıl başardıysa..


Bir başka yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...