14 Eki 2014

Avène Soothing moisture mask - nem maskesi

Avène Soothing moisture mask - nem maskesi

Daha önceleri Vichy nin nem maskesini kullaniyordum
ondanda cok memnun´dum
ama cilt bakim ürünlerimi artik Avène´den aldigim icin
bu nem maskeyi´de denemek istedim.

Ikisi´de 50 ml,
aralarinda fiyat farki var,
Vichy´nin nem maskesi ~16 Euro
Avène´in nem maskesi  ~20 Euro

Aksamlari yatmadan önce kalin bir sekilde yüzüme uyguluyorum
yatana kadar emiyor cildim cogunu
kalaninida ben masaj yapip yediriyorum
ertesi gün gercekten cok büyük bir degisim oluyor
aynaya baktiginizda sasiriyorsunuz
nekadar düzgün bir cildim varmis diye
yüzünüz cok güzel, cok berrak gözüküyor.

Hatta tuhaf bir etkisi var:
yüzünüzü sabah yikadiktan sonra
bazi yerleri soyuluyor resmen : )
Ama kuruluktan degil
sanki nem maskesi sayesinde icten yeni cilt olusmus´da
üst´deki gereksiz ölü tabakayi atiyor gibi,
altindan cok güzel nemli bir cilt geliyor sadece,
tüm cildiniz degil,
sanki özellikle lekeli yerler öyle oluyor
bende ilk gördügümde inanamistim
anlatamam, denemeniz gerek : )

Ben bir kere bitirdim ve yenisini aldim bile,
cok tavsiye ederim bu ürünü : )
Bence Avène´in nem maskesi:

cildi dinlendiriyor,
kirmiziliklari ve ciltdeki lekeleri gideriyor,
kücük kirisikliklari yok ediyor,
cok güzel nemlendiriyor

daha ne isteyebilirimki bir nem maskesinden! : )


Siz nem maskesi kullaniyormusunuz?

Kullaniyorsaniz hangi marka´dan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...