14 Eki 2014

Rival de Loop Clean&Care Pads

4-5 yildir göz makyajimi cikartmak icin bu islak pamuklari kullaniyorum. Kullanimi cok rahat, gözleri tahris etmiyor,
kutudan cikartip hemen silmeye baslayabiliyorum.
Arada bir baska bir makyaj cikartma losyonu/suyu denemisligim oldu, ama her seferinde favorime geri döndüm.
Özellikle baska markalardan pad´ler de denedim ama hic memnun kalmadim : (
Suya dayanikli makyaji bile cikartiyor.
Eger cok makyaj yaptiysam her gözüme bir tane kullaniyorum, az yaptiysam bir tane yetiyor.
Rossmann marketinde satiliyor, kesin Türkiyedeki Rossmann´lardada vardir, cünki kendi markalari!!

Kutuda 50 tane- 1,29 Euro : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...