14 Eki 2014

Manhattan Quick Dry 60 seconds 59G

 Manhattan Quick Dry 60 seconds 59G

Bu Oje´yi kücük erkek kardesim hediye etti, kendi secmis magazada ve ben ondan böyle birsey beklemedigim icin cok sasirdim : )
Kendimde pembeyle pek alakam yok normalde, heleki oje konusunda, ama bu oje bana bu tavrimi birdaha düsündürdü.
Müthis cabuk kuruyor, seche vite´e bile gerek kalmiyor.
Rengi cok güzel parliyor ve üc gün duruyor tirnaklarda.

- Aslinda türkiyede flormar ojeleri depolamayi düsünüyorum.
Bu arada okudumki avustralya´dada flormar satilmaya baslamis, cok sevindim, dünyanin her yerine yayilan türk kozmetik markasi : ) -

Manhattan´dan bir pembe oje daha alacagim kesinlikle.
Bu markadan hic baska ürünüm yok, bu´da degismeli : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...