14 Eki 2014

Garnier Concealer Roll-on

 Garnier Concealer Roll-on

Yaklasik bir senedir nerdeyse her gün bu concealer´i kullaniyorum.
Fondotön kullanmadigim zaman bile dogal duruyor.
Iki ayri rengi var sadece- bir acik ve bir de esmer teni olanlar icin.
Benimkisi acik tenliler icin, Mac´de NC20 yim, yazin NC25, yazinda kisinda rahatlikla kullanabildim cünki ten´e uyum sagliyor, dogal duruyor, hafif bir isilti veriyor ve kirisikliklara oturmuyor. Icinde 15 ml var ve ben hala gecen yaz aldigim kullaniyorum, bir türlü bitmiyor!!
Bitmediginin farkina varinca marketlerde diger concealer´e baktim, cünki normalde benimkiler herzaman cabuk tükenirdi ve gercekten kullandiklarim sadece 3-4-5 ml iceriyorlarmis.

makeupalley´dede cok tavsiye ediliyor, bunu ama bu sefer sonradan gördüm, aceba diger insanlarda benim kadari memnun mu diye baktigimda : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...