14 Eki 2014

Vichy Purete Thermale 3 in 1/ Mizellen-Technologie

Vichy Purete Thermale 3 in 1/ Mizellen-Technologie

Cildimi temizledikten sonra bu Yüz suyunu pamuga döküp kullaniyorum, geride kalan fondotönüde alsin diye.
Vichy´nin ürünlerini aslinda begenerek kullaniyorum 2011´e girdigimizden berli, ama hal böyleyken yine yeni arayislarin icinde buluyorum kendimi:
Cildimde kücükde olsa sivilceler cikiyor
ve böyle pötür pötür bir hal oluyor.

Bu Thermal-Suyunu cildi hassas ve sivilceyle problemi olmayanlara tavsiye edebilirim,
göz makyajinida cikartiyormus,
benim baska bir göz makyaji cikartma ürünüm oldugu icin o sekilde ama hic kullanmiyorum.

Benim gibi problemli ciltleri olanlar ama bu ürünle mutlu olacagini sanmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...