14 Eki 2014

Mac brulé ve blanc type farlar

Mac brulé ve blanc type farlar

Dogal ve yinede gözlerimin "acik" ve "kendileri gibi, ama daha iyi"gözükmesi icin bu iki fari cok tutuyorum, benim favorilerim : )



 brulé tam benim ten rengimde. Tenim NC20 (kis) ve NC25 (yazin), hatta kisin NC15 e kadari acilabiliyorum. Yani cok cok acik tenliyimdir.



Acile kisin makyajsiz gittigimde- kardesim fenalasmistida gitmistik- doktor bana dönüp : "Kendinizi kötümü hissediyorsunuz yoksa dogal ten renginiz bu mu?" diye soracak kadari acik tenliyimdir yani : )

brulé nekadari dogal duruyorsa, blanc type da okadari "beyaz" bir mat görünüslü oluyor.



Mac farlarin özellikleri, ayni burda ne görüyorsaniz, göz kapagin üstündede renginin öyle olmasi. Pahali olduklari icin baska mat farlarda denedim, ama bu görünümde, kalicilikta ve güzellikte bulamadim. Olmassa olmaz´lar makyaj cantamda. Makeupalley´de bu farlarda 90% veya daha fazla "biterse yeniden alinacak" ürün diye lanse edilmistir. Simdiye kadari ordaki tavsiyelere uyup aldigim her üründen memnun kalmisimdir.

 Yan yana brulé (sol) ve blanc type (sag). All Time Favourites.
Özelliklede calistigim veya is´le alakali cok insan önüne ciktigim günlerde bunlari kullaniyorum. Bilen bilir almanyada öyle fazla boyanani sevmezler, genelde üniverstede kizlarin hic makyaji olmaz. Dogallik burda cok ön siralarda gelir. Makyajli olmayi ama makyajsiz gibi durmayi is günlerinde bu yüzden tercih ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...