14 Eki 2014

Yves Rocher Parfums

Yves Rocher Parfums

Jardin des Nymphes


"Jardin des Nymphes" cok begendim, kokusunu tarif edemiyorum ama tatli ve tam yazlik ve sisesi harika degilmi? Galiba sadece kisa bir süre satilacakmis, Limited Edition´mis?

"Pomme de Reinette" henüz 2 yasinda bir kiz cocuguna hediye olarak aldim, duydumki annesinin pahali parfümünü sIka sIka bitirmis ve zaten hediye alacaktim, buda cocuk parfümü oldugu icin hosuma gitti : )

"Evidence Homme Green" Bu koku´yuda hediye olarak aldigim icin üc tane aldim, güzel bir yaz kokusu erkekler icin, YR magazasina gidince bir koklayin isterseniz, bence yazin kullanmak icin birebir bir koku.

Evidence Homme Green


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...