6 Kas 2014

DIY Kendi Far Paletini Kendin Yap

DIY projesi de yaptım ya, artık kim tutar beni... Bir süredir Stila farlarıma palet arıyordum. Zamanında sağ olsun, Strawberry neredeyse her alışverişimde hediye etmişti. Ama hiç birinin paleti yoktu ve içinde geldiği dandik kutucukları kullanamıyordum. Bu kalem setini bu amaçla almadım ama inceleyip içindeki kalemleri tutan kısmın çıktığını farkettiğimde gözümde bir ışık çaktı. Hemen o kısmı çıkarıp paletlerin altına birer mıknatıs yapıştırdım. Eğer mıknatıs yoksa şu yemek firmalarının filan gönderdiği magnetler varsa evde, onları da küçücük kesip paletlerin altına yapıştırabilirsiniz. Ben isimlerini yazmadım bir yere, gerek duymadım ama isterseniz küçük kağıtlara isimlerini yazıp paletinin arkasına yapıştırabilirsiniz. Daha da becerikliyseniz, paletin üst kısmına peçete transferi yapabilirsiniz. Ben doğrusu pek becerikli değilimdir.





Sonuç; geçen makyajımda kullandım. Rahatça elimde tutabildim. Tek tek aramak zorunda kalmadım farlarımı.  Oldukça da sağlam, farların çizilme, kırılma sorunu da ortadan kalktı. Alın çocuğunuzun kalem kutusunu, kendi far paletinizi yapıverin. Gerçekten çok kolay, şimdiden ellerinize sağlık.

NOT. Farların hepsi STİLA markasından. Tanıtmamı istediğiniz bir renk varsa lütfen yorum kısmında belirtin. Renkler pek hoş çıkmamış, farkındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...