7 Kas 2014

Normal Farlarınızı Refil Hale Getirin

Dörtlü far sevgim her geçen gün  artıkça  tek başına gezen zavallı bir avuç farım gözüme batmaya başladı. Onları bir hizaya sokmaya karar verdim. Bloglar ve sevgili youtube bu konuda bana çok yardımcı oldular. Sonunda sevgili eşimin ellerinden ve benim kalemimden bir far depot hikayesi çıktı. Bu arada bu depot kelime yerine ne koyabiliriz; çok düşündüm ama bir kelime bulamadım.
Başlarken ihtiyacımız olan malzemeler aslında oldukça az. Öncelikle bir boş palet - MAC mağazalarında veya internette  bulabilirsiniz - kaç adet istiyorsanız o kadar tekli far, mum veya saç düzleştiricisi, kargaburnu veya cımbız, törpü. Benim eşim gibi parmaklarını sizin için yakmayı kabul eden kahraman (!) bir kocanız da olsa iyi olur.

Ben Strawberry den yeni aldığım farları depot etmek istedim. Farlarım Yogurt, Nylon, Ricepaper ve Chorcohol Brown idi. Ne kadar renkli seçimler yapmışım değil mi? Ne yapayım, bu renklere zaafım var, hepsi elimin altında olsun istedim.

Zaten videosunu da (çok neşeli bir şarkı eşliğinde, izlemenizi tavsiye ederim) çektiğimiz için uzun uzun anlatmayacağım. Oldukça kolay aslında. Törpü sayesinde farı alt kapaktan ayırıyorsunuz. Sonra bir cımbızla mumun üstüne tutarak veya  saç düzleştiricisinin üstüne koyarak dikkatli bir şekilde alt kısmı eritiyorsunuz. Zaten biraz bükünce far çıkacaktır. Farı alıp palete yerleştirdiğinizde  kendinden yerine oturacaktır. Arkasındaki etiket kısmını çıkarmak için de aynı yöntemi uyguladık; farın kapını köşesinden tutarak mumla ısıttık. Hafif ısınınca cımbızla çıkartıp palete yapıştırdık.

Youtube de bu yöntem dışında bir de alkollü sızdırarak farın yapışkanını eriten bir yöntem anlatılıyordu ama açıkçası o kadar sabırlı bir insan değilim. Far depot ederken yaşlanmak istemiyorum. Yapanınız varsa lütfen yorumlarda belirtin. Bende sabrınız için sizi kutlayım.
Ben en iyisi sizi videoyla başbaşa bırakayım. İyi seyirler ve de yapacak olanlara kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...