24 Kas 2014

The Balm Bahama Mama Bronzer

The Balm Bahama Mama Bronzer

 Merhaba, yeni bir bronzer almayı düşündüğümde aklıma ilk The Balm markası gelmişti,çünkü The Balm ürünlerini performans,içerik ve görünüş olarak çok seviyorum.Ama  rengi koyu olduğu için Bahama Mama'yı almak konusunda hep bir tereddütüm olmuştu.Uzun süreli bir kararsızlıktan sonra,%40 indirim olduğu bir dönemde dayanamayıp aldım,bir süredir kullanıyorum,şimdi yorumlayabilirim.

The Balm Bahama Mama Bronzer


  İlk olarak ambalajdan başlayalım;herhalde ambalajı en güzel marka The Balm'dır.Özellikle kullanılan resimler,ismi,içinde ayna olması,mıknatıslı kapağı her şey harika;küçük olduğu için hiç yer de kaplamıyor.Yani ambalaj olarak tam puan.

  Diğer artıları ise şöyle;içerik olarak çoğu makyaj markasına göre daha masum ve paraben içermiyor.Ayrıca The Balm ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

  Ürünün performansına gelirsek;simsiz,mat bir bronzer,turunculuk içermiyor,oldukça pigmentli.Ben bronzer olarak değilde,kontür amaçlı kullanıyorum,rengi ve simsiz olması nedeniyle kontüre çok daha müsait.

   Uygularken Avon'un açılı allık fırçasını kullanıyorum,kontür için çok uygun bir fırça.Bronzer çok koyu olduğu için,fırçayı bronzera azıcık değdirip,çok ama çok az miktarda uyguluyorum.Beyaz tenli olduğum için biraz fazla uygulayınca hiç hoş olmuyor.Zaten bu ürünle ilgili tek problem bence rengi,iki farklı ton çıkarsalarmış bu ürün tamamen kusursuz olurmuş.
   Kısacası bu ürünün benim için artısı çok,özellikle buğday ve esmer tenliler çok rahatlıkla kullanabilir.Beyaz tenliler de dikkatli ve az miktarda uygularsa gayet hoş bir görünüm elde edebilirler.İndirimle 14 tl'ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...