18 Kas 2014

THEBALM Sexy Mama Matlaştırıcı Pudra

THEBALM Sexy Mama Matlaştırıcı Pudra





Bir gün önce aydınlatıcılardan bahseden ben değilmişim gibi şimdi de matlaştırıcı pudradan bahsediyorum. Bu bir çelişki mi? Hayır, kesinlikle değil. Çünkü o yazımda da dediğim gibi aydınlatıcı için mat bir ten makyajı gerekiyor. Likit fondötenler veya renkli nemlendiriciler bir süre sonra parlama yapmaya başlıyorlar. Özelliklede alın üstünde ve çenede. Yani aydınlarıcı sürmediğimiz yerlerde... Sonuç: Yürüyen ışıltı :) Karşınızdaki kişi sizinle konuşurken güneş gözlüğü taksın istemiyorsanız; almanız gereken tek ürün iyi bir pudra.


Ben bir süredir MAC'in Studio Fix kullandığımdan ayrıca pudra kullanmıyorum. Ama Studio Tech kullandığım dönemde Schott Barnes'in transparan sabitleyici pudrasını kullanıyordum.İyiydi, hoştu da presslenmemiş olması sabahları canımı sıkıyordu. Her seferinde siyah takımımın üzerine doğru uçuşan beyaz bir toz kütlesi görmek istemediğim için Strawberry' den Just Makeup'un tanıtacağını söyleyip vazgeçtiği Sexy Mama'yı alıverdim. Açıkçası bu kadar ufak tefek bir şey beklemiyordum ama çantaya atma açısından kullanışlı geldi. Henüz kullanmadım, o nedenle kalıcılığı hakkında konuşmak için erken. Kullandığım zaman ekleme yaparım bu yazıya. Ama açıkçası matlaştırıcı bir pudrada küçük simler görmek enteresan geldi. Gerçi tüm yüze uygulandığında simlerden eser kalmıyor, sadece kabında görünüyor.Kokusuz ve ince yapılı oluşu da hoşuma gitti.
Ayrıca mini mini oluşu, mıknatıslı kapağı ve aynası taşıma açısından iyi düşünülmüş detaylar. Gerçi bir yerde, aramada filan çantamdan bunu bir erkek çıkarırsa nasıl açıklarım, bilemiyorum. Zira kapağında gerçekten adına yakışır bir poz var :)

Merak ettiyseniz; şuradan bir tıkla inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. Benim biterse (tey tey...)  almayı düşüneceğim bir pudra oldu. Belki SB kadar transparan bir ürün değil; ama en azından siyah takımımı griye boyama ihtimali daha az. Bu durumda da benim de sabah sabah cinnet geçirme ihtimalim daha azalıyor, az şey mi bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...