14 Kas 2014

Dream Alice All in One Maske Seti

Dream Alice All in One Maske Seti



Bu şipşirin şeyi az önce COSME-DE COM da gördüm ve bayıldım. Fikir basit aslında, içinde 17 tek kullanımlık maske var. Size düşense o günkü ruh halinize göre maskenizi seçmek ve uygulamak. Görüntü rengarenk, sizce de çok hoş değil mi? Mavisi de var ama "Pembe pembe gönlüm sende" dedim. Ben bunu seçtim. Henüz almadım ama açıkçası aklım kalmadı değil. Bir evdekileri bitireyim, belli mi olur :)

İçindeki maskelerin sadece isimleri var sitede. Ne için olduklarını bilemeyeceğim. Ama Japonların maske sevgisi hepimizin malumu. Açıkçası uzakdoğudan gelen cilt bakım ürünleri bende güven uyandırıyor. Örneğin BB kremler veya cleasing oiller... Nedense hepsi Kore'den. İçerik listesi internette yok, sanırım paketin üstünde vardır. Maskelerse şunlar:


1pc x Bulgarian White Rose Mask (Beyaz Bulgar gülü)

1pc x Bird's Nest Mask  ( maskenin adı kuş yuvası ama bilemeyeceğim içinde ne var)

1pc x Southern France Apricot Mask (Kayısı maskesi)

1pc x Aloe Mask (Aloe veralı maske)

1pc x Cooling Mask (soğutucu maske)

1pc x Black Pearl Mask (siyah inci maskesi)

1pc x Pearl Powder Mask (inci tozu maskesi)

1pc x Japanese Cherry Blossom Mask (Japon kiraz çiçeği maskesi)

1pc x Red Wine Mask (kırmızı şarap maskesi)

1pc x Apple Polyphenol Mask (Bununla ilgili tek anladığım antioksidan olduğu)

1pc x Strawberry Yogurt Mask (çilekli yoğurt maskesi)

1pc x Q10 Rejuvenating Mask (sanırım çeviriye gerek yok. Yaşlanma karşıtı bir maske)

1pc x Mixed Berry Mask (Karışık orman meyveli maske)

1pc x Sake Yeast Mask (sake yani Japon içkili maske)

1pc x Natto Mask (Bir çeşit fasulye ama nasıl bir yararı var, onu bulamadım)


2pcs x Arbutin Whitening Mask(Beyazlatıcı maske olmasa olmazdı zaten)


Gördüğünüz gibi her telden maske var. Benim ilgimi en çok kuş yuvası ve kırmızı şaraplı olan çekti. Çünkü hiç duymamıştım. Siz hangilerini merak ettiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...