14 Kas 2014

BENEFİT Realness Of Concealness

BENEFİT Realness Of Concealness

İlk yardım kutucuklarımdan ikincisi aslında bir yama seti.  Hani bazen uyanırsınız, kendinizi soluk ve şiş hissedersiniz. İşte bu set o günler için yapılmış. Sistem Justine Case ile aynı. Aynalı bir kutunun içinde üç küçük şişe var; yan tarafta ise baz ve kapatıcı bulunuyor.





Göz altı şişlikleri için olan Ooh La Lift, dudak şiriren Lip Plump ve meşhur aydınlatıcı Highbeam mini mini şişelerde dizilmişler. Yan tarafta ise göz makyajı bazı Lemon Aid ve kapatıcı Boi-ing var. Ooh La Lift pembe renkli bir sıvı, gözlerim şişmeye meyilli değildir ama çok da etkili bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Lip Plump ise şişede koyu kahverengi dursa da dudağa yayınca fena görünmeyen bir primer. Üstüne ruj sürmedim; ama tek başına da ruj görevi görüyor. Nude rujları seviyorsanız rahatsız etmeyecektir. Kokusuz olması beni sevindirdi. Ama herhangi bir balmdan fazlası değil. Gelelim Highbeam'a, içlerinden birini seç derseniz kesinlikle onu seçerim. Kaş altını, elmacık kemiklerini veya dudak üstünü aydınlatmak için tek dokunuşun yettiği incimsi pembe bir aydınlatıcı. Eğer likit fondöten kullanıyorsanız veya hiç ten makyajı yapmayan şanslılardansanız bu ürün sizi de kendine çekecektir. Ama mineralciler veya pudra kullananlar için iyi seçim değil. Altındaki bazın kesinlikle likit olması gerekiyor. Bir de bu aydınlatıcının kuzeni Moonbeam var ki: o da sonraki yazımda kendini gösterecek. Ama Highbeam bir adım önde kuzenine göre. Daha sağlıklı bir aydınlık veriyor.



Lemon Aid'i fazla kullanmadım; zaten far sürecek kadar zamanım varsa elim bu kutucuklara gitmez. Onlar benim zor gün arkadaşlarım. O yüden performansı konusunda bilgim yok. Sadece yağlı ciltlere göre olmadığını söyleyebilirim. Bir de renginin cidden limon sarısı olduğunu...Size nasıl görünüyor, bilemem ama ben beğenmedim. Boi-ing kapatıcı bloglarda oldukça beğenilen bir kapatıcı. Ben yapısını kuru buluyorum. Altına mutlaka göz kremi kullanılmalı. Kapatıcılığı orta derecede; fazla yayılmamış morluklarınız varsa kapatacaktır.  Kutusunda çok koyu görünmesine karşın yayınca ten rengiyle örtüşüyor. Benden geçer not alır ama evdeki kapatıcı yığını tükenmeden tam boyunu alacağımı zannetmiyorum.Kolumda sırasıyla Boi-ing, Lemon Aid, Highbeam, Lipplump ve Ooh La Lift yer alıyor.



Sonuç olarak, Realness Of Concealness sevimli noktaları ve özellikle de içinde yer alan Highbeam aydınlatıcısıyla benim sevdiğim bir kutucuk. En sevdiğim değil belki ama işe yaradığı kesin. Tabiki hazır Sephora indirimi varken bir Confessions of a Concealaholic kapatıcı seti alsaydım onu daha çok severdim. Kısmet değilmiş, ne yapalım? Alanlar güle güle kullansın. Ben de kendi miniğimle yetineyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...