17 Kas 2014

Flomar Pretty Compact Blush-on M115

Flomar Pretty Compact Blush-on M115



Bloglarda esen yerli markalara dönüş trendine kayıtsız kalamadım. Hazır makyaj bavulum çok uzaklardayken, kardeşimin malzemelerine dadandım. Öğrenci maaşına talip olduğu  için onun tercihi daha çok Flormar,Pastel ve Avon oluyor. Uzun süredir arada sırada kullanabileceği fiyatı uygun, likit bir fondöten arıyordu. Benim de yönlendirmemle tercihi Flormar Mat Touch oldu. Standı incelerken bu allığı görür görmez bayıldım. İkiili ve kocaman oluşu, 7 liralık fiyatı ve pigmentli oluşu çok hoşuma gitti.Dolayısıyla fondötene yol arkadaşı olarak onu seçtik. Bana da açıkçası değişiklik oldu; çünkü devamlı internetten alışveriş yapmaya alışmıştım. Elleyerek ürün seçmek açıkçası  garip geldi.



   Flomar'ın bu allıkları gerçekten çok büyük, tam 14 gr. Bloglarda asıl beğenilen terracota allıklardı gerçi ama ben ışıltı açısından bunları daha çok beğendim. Teracotalar bana biraz fazla simli geldi.
   Allığın bir tarafı pembeye dönük şeftali, diğer tarafıysa simli bir bej rengi. Şeftali taraf MAC Style' ı ;diğer  tarafsa NARS Luster' i hatırlatıyor. İki tarafı karıştırılarakta kullanılabiliyor.


 
Kardeşimin burnu çok hassastır; o bile rahatsız olmadıysa koku konusunda gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim . Hafif bir pudra kokusu var sadece.




Kısacası uygun fiyatlı, pigmentli allık arayanların sevebileceği bir ürün olmuş. Kardeşcağızım da, alanlar da güle güle kullansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...