11 Kas 2014

Liquit Neutrogena

Sizi yeni yüz temizleyicimle tanıştırayım, gerçi bende kendisiyle bir haftadır tanışıyorum. Heybetinden anlaşılacağı üzere uzun bir süre birlikteyiz. Neutrogena markasını bilirsiniz sanırım, bende hep güvenilir bir mark izlenimi bırakmıştır. Son alışverişimde asıl amacım Garnier jel temizleyicimi yenilemekti; ama -ben her aradığımda olduğu gibi-yine kalmamıştı. İlgili bayan bu arkadaşı önerdi. Açıkçası boyutu yüzünden ilgimi çekti, neredeyse Garnier'in fiyatındaydı ve iki katıydı. Tam olarak 236 ml, aldım gitti bende.

Yalnız kokusu ve kurutması yüzünden elim gitmiyor. Koku sizin için ne kadar önemlidir, bilmiyorum. Ama ben oldukça takıntılıyım. Aranızda yeşil sabunu bilen var mı? Aynı onun gibi kokuyor. İnanın, yüzümü yıkarken nefesimi tutuyorum. Bir de oldukça kurutuyor. Benim cildim karmadır, T bölgem yağlı olmasına rağmen yanaklarım kurudur. Kullandıktan sonra hemen nemlendiriciyi arıyor elim.
Yiğidi öldür, hakını ver demişler. Cildi bayağı iyi temizliyor. Resmen her seferinde parlıyorum. Tabi bunda benim her gün tertemiz, misler (!) gibi okulumdan gelişimle de ilgisi olabilir. Kömürcü çırağından pamuk şekere dönüşebilmem için güçlü bir temizleyici lazım bana. Sizin daha hijyenik çalışma şartlarınız varsa orasını bilemem.

Kıvamı akıcı değil, fazla köpürmüyor. Sanırım ben köpüren temizleyici seviyorum. Bir de misler gibi kokanını. Biliyorum, zararlı maddeler içeriyorlar; ne yapayım, elimde değil. Ancak misler gibi kokunca temizlenmiş hisediyorum. Var mı benim gibi hisseden?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...