6 Kas 2014

Sephora Fondöten Süngeri ile Watson Süngerinin Karşılaştırması

Sephora Fondöten Süngeri ile Watson Süngerinin Karşılaştırması


Bloglarda geçen yıl pembe bir yumurta ünlenmişti. Yurtdışı yasağı olunca ben de soluğu Sephora'da almıştım. Bu küçük sarı yumurtayı bir yıla yakındır kullanıyorum. Dayanıklı bir ürün olduğuna güvenebilirsiniz yani. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsan 50 liraydı o zamanlar. Pahalı gelmişti doğrusu ama ne çok kullandığım düşünülürse ucuz bile sayılabilirmiş. Oldukça minik ve yıkanınca biraz büyüyor. Daha önce para kremlerimle kullanıyordum; ancak bu günlerde LANCOME Teint Miracle fondötenimle kullanıyorum. Akıcı bir fondöten ama su gibi değil. Ancak pata kremlerle daha başarılı olduğunu kabul etmek zorundayım.

Geçen hafta Watsons gezimde bu mor süngeri gördüm. Şekil olarak beauty blender denen zımbırtıya daha çok benziyor diye denemek istedim. Uç tarafı daha sivri ancak uygulamada pek bir değişiklik yaratmıyor. Kapatıcılık olarak ikisi de neredeyse aynı ama Watson süngerin alt tarafı daha geniş. Bu arada fiyatı 6 lira gibi bir komik bir miktar olduğunu da ekleyeyim.

Bir de iki süngerimi de yıkadığımda fark ettim; Watsons süngerimin kenarında küçük bir çatlak oluşmuş. Daha bir kere kullandım; Sephora daha yıllarca benimle birlikte kalacak ama Watsons sünger kısa süre sonra emekli olmak zorunda kalacak gibi görünüyor.

 Hangisini alalım derseniz; Sephora derim. Çünkü yuvarlaklığı, tutuş kalitesi ve de dayanıklılığı açısından onu daha çok sevdim. Ama Watson sünger de işini iyi yapıyor; eğer elinizde bu tür bir şey yoksa denebilir. En iyi sonucu MAC Fix+ ile ıslatıldığında veriyor. Ancak kapatıcılık açısından zayıf kaldığını söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...