19 Kas 2014

THEBALM Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı Pudra

THEBALM Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı Pudra

Makyajımın vazgeçilmez öğesi Mary-Lou ile siz şimdiye kadar nasıl tanıştırmadım hayret! Bu güzel sarışından geçen yıl Just Makeup'un bir yazısı sayesinde haberim oldu. Hemen Strawberry'e ışınlanıp makyaj çantama ekleyiverdim. Kendisi benim ilk aydınlatıcı ürünümdür; sonraları NARS'tan MAC'e pek çok aydınlatıcı likit veya toz ürün denediysem de onun yerini tutan olmadı. Artık yerinden emin bir şekilde günlük makyaj ürünlerimin olduğu sepette duruyor. Onu yerinden edecek bir aydınlatıcıyla ben tanışıncaya kadar..




Kabının güzelliğine söyleyecek sözüm zaten yok. THEBALM'ın Benefit gibi ambalaj tasarımlarına bayılıyorum. Ancak Benefit'ten farklı olarak (göz altı pudrasını ayrı tutarak) ürünleri işe de yarıyor. Tek başına güzellik işe yaramıyor bu çağda, sesimi duy Benefit :)
Pudra kabında aynı Stila'nın Kitten farına benziyor. Yapısı, parıltısı aynı; hatta bence ondan daha güzel bir pırıltısı var.  Bazen gözüme sürsem mi diye bile düşünüyorum. Ambalajında far olarak da kullanabileceği söyleniyor, deneyen var mı aranızda?

Ben nasıl uyguluyorum, hemen anlatayım. Tüm makyajım bittikten sonra elmacık kemiklerim üstüne, kaşlarımın üstüne, burun kemiğime ve üst dudağıma az bir miktar gezdiriyorum. Sonuç ışıl ışıl bir yüz. Yalnız eli hafif tutmak da fayda var; çünkü pudra gerçekten çok yumuşak ve pigmentli. Aşağıda gördüğünüz makyajımda flaş yemesin diye bolca sürülmüş bir hali var; görüyorsunuz tam sahne makyajı :) Tabiki gündüz böyle çıkamazsınız dışarıya. Elmacık kemiği ve burun kemerini aydınlatmak yüzü daha kemikli hale getiriyor, kaş altı ve üstünü aydınlatmak ise kaşları daha kalkık gösteriyor, dudak hilesini ise bir bloggerden öğrenmiştim ama adını hatırlayamıyorum; o da dudağı daha şişik göstermek için bir yöntem. Başka kullanım şekli bilmiyorum doğrusu ama bana bunlar gayet yeterli geliyor. Bu arada göz ve ten makyajımın mat olması da bu kadar çok alanda aydınlatıcı kullanmama rağmen disko topu olmamamı sağlıyor. Allığım ve göz makyajım pırıltılı ise zaten aydınlatıcıya gerek duymuyorum.

İlk bu ürünü kullandığım gün, öğrencilerim devamlı "Hocam, bugün bir şey mi var? Çok mutlu görünüyorsunuz." deyip durmuşlardı, üstelik bunların bir kısmı kuaförlük öğrencisiydi. O yüzden merak etmeyin, dozunda sürerseniz Bülent ERSOY gibi gezmiyorsunuz ortada. Tarafımdan test edildi, onaylandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...