6 Kas 2014

MAC Reelers&Rockers Altılı Far Paleti



Geçenlerde Strawberry kendi rekorunu kırarak Tarten Tale koleksiyonu daha raflarda iken far setlerini stoklarına kattı. Böyle bir hızı ödüllendirmek gerekir diye düşünerek bende az sonra resimleri göreceğiniz bu güzelliği koleksiyonuma kattım. Nasıl iyi etmiş miyim? Tek kelimeyle bu sete bayıldım, belki uzun süredir bu paletleri alanlar yeni renk yoktu ki diyecekler ama benim gibi yeni başlayanlar için bu setlerin -özellikle de strawberry fiyatıyla- çok uygun olduğunu düşünüyorum. Benim için bir güzelliği de daha önce hiç kullanmadığım veluxe pearl bitirişli farlara sahip olmam oldu. Daha önceki seçimlerim nedense hep matte veya frost olmuş.




Farlar ilk sıradaki White Rabbit ve 3. sıradaki Carbon dışında metalik. Göz altlarına dökülme yaparlar mı bilemiyorum ama renk verme açısından gayet iyiler. Henüz makyaj yapıp denemedim. Malum sınav zamanı, okula bu kadar yanar dönerli gidip çocukları iyice çıldırtmayayım.

Renklerin iki tanesini söyledim: White Rabbit çok hoş bir beyaz, simli ama frost bir bitirişi var. Kaş altı için gayet uygun ama ben kullanacak olsam brule yada ricepaper gibi ten rengi bir renk kullnarak bu metal renkleri yumuşatma yoluna giderdim. Diğer renk ise hepimizin bildiği meşhur Carbon, artık benim de oldu gözüm açık gitmem. Bildiğiniz siyah işte, daha ne denebilir ki... Sonraki dört renk ise Melt My Heart (parlak gri), Family Treasures (altın rengi), Gaelic Gold (daha yeşile dönük bir altın rengi) ve Crown&Sceptre (buna kızıl bakır diyebiliriz sanırım) Gördüğünüz gibi renkler müthiş. Temptalia, bu paleti bir önceki yıl çıkan Devil May Dare soğuk gözler paletine benzetmiş. Metalik renkler var bu palette de ama ben pek benzetmedim. Gene de karar sizin? Elimde o palet olmadığından karşılaştırma yapamadım.

Sonuç olarak MAC in bu paleti benden tam not aldı. Gerek ambalajı ki çok ilginç bir paketi var. Üstü kadife  kaplı ve arması ile gayet hoş görünüyor; gerekse renklerin uyumu ile gönlümü fethetti. Bence takipte olun, Strawberry de veya başka bir yerde rastlarsanız kaçırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...