9 Kas 2014

MAC TONE:GREY DÖRTLÜ FAR PALETİ

Bir önceki yazımı okuduysanız bu dörtlüyü AWC den alış hikâyemi biliyorsunuz demektir. Her ne kadar yol arkadaşı Rose is a rose nin gölgesinde kalmış olsa da bu dörtlü de oldukça hoş renkler içeriyor. Hemen renkleri bir yazayım. Sırasıyla : A Warmer White (Sheer), Tone:Grey (Sheer), The Riht Smoke (Frost) ve Waft (Frost). Gri ve lacivert bir palet, çok hoş dumanlı makyajlar yapılabilir.Hele de gözleriniz açık renkse... Benden çooook zaman önce makyaj pirim justmakeup güzel güzel açıklamış bu dörtlüyü, ben susayım; o konuşsun.

Bu arada makyaj dünyasını da ne kadar yakından takip ediyorum değil mi? Dörtlü 2009 da çıkmış, ben daha yeni alıyorum. Daha durun, Style Black koleksiyonuyla çıkan siyah volkanik peeeling de yeni aldım desem, ne dersiniz? Sanırım ben tersine koleksiyoncuyum. Geriye doğru alışveriş yapıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...