14 Kas 2014

BENEFİT Justine Case

Malum tatil yaklaşıyor, beni de bavul hazırlama telaşı sarıyor. Makyaj çantam da bavulun önemli bir parçası ama abartma eğilimim bazen beni bile şaşırtıyor. Örneğin nişanımda ailenin makyajlarını ben yapacağım diye öyle bir çantayla gittim ki, sanırsınız Chanel defilesinin makyajından ben sorumluydum. Şimdi anladınız sanırım, bloğun isminin neden değiştiğini :) Bu sefer hazır bütün bloglarda güzel Benefit'leri görmüşken bu ilkyardım kutucuklarından yardım alayım dedim.



Tabiki ilk tercihim, çantaya atmalık bir kutucuk olan Justine Case oldu. Ne olur, ne olmaz denen ne lazımsa içinde var. Geçen yıl, yurtta nöbetçi kalırken can kurtarıcım olmuştu. Yanına bir rimel, bir kalem hadi çıkıyoruz. Servise doğru koşmaya hazırdım. Son dakikacılığımla ünlüyümdür.



Kutucuk kalıp olarak diğer setlerle hemen hemen aynı. Bir bölmede üç adet minicik tüp ve yan tarafta fondöten bulunuyor. Ufak şişelerde California Kissin', Eyecon ve Benetint sıralanmış. Aralarında bir tek eyecon'la kimyamız uyuşmadı. Mor halkalarımı ortadan kaldıracağını söylüyordu ama beceremedi. Daha çok sorunsuz gözaltlarını aydınlatmaya yarıyor. California Kissin' ilk gördüğümde mavi rengiyle beni şaşırtsa da güzel bir parlatıcı. Biraz yapışkan bir yapısı var.Naneli sakız gibi kokuyor. Dişleri daha beyaz gösteriyormuş, ben bu konuda bir yorum almadım çevremden. Belki de benim dişlerim zaten beyazdır. Mavi renk, sarıyı nötr hale getirir ama dudakta mavi yansımalar bırakmıyor. O yüzden bu iddasını gerçekçi bulmadım. Benetint ise bildiğiniz gibi yenilikçi bir ürün. Tipine baksanız oje ama aslında bir dudak ve yanak renklendiricisi. Hiç yanağımda kullanmadım, toz allıklarımı seviyorum. Dudakta ise altına balm uygulamazsanız feci çizgilere doluyor. Terbiyesiz şey, bir de kuruyup parça parça bir görüntü yaratıyor. Ama renginin güzelliği için onu affediyorum her seferinde. Belki bu sefer yanağıma da uygulayabilirim ama altına iyi bir nemlendirici gerekiyor.
Gelelim Some Kind A Gorgeous'a, yağlı bir fondöten olduğu kesin. Rengi de koyu olunca fazla bulaşmadım kendisine. Gerçi Benefit bunun light versiyonunu çıkardı ama ben gene de daha hafif, su bazlı bir fondöten tercih ederim. Ben daha çok kapatıcı olarak kullandım. Pudrayla sabitlerseniz günü kurtarıyor. Zaten bu kitin amacı da bu değil mi, günü kurtarmak :) Dediğini yapıyor, gerisi boş. Aşağıdaki resimde kolumda sırasıyla California Kissin', Eyecon, Benetint ve Some Kind A Gorgeous var. Benetint' in renginin güzeliğine bakar mısınız?

Sonuç olarak içindeki hiçbir ürünün tam boyunu almadım. Ama acil durumlarda çantama atmak için uygun olduğunu düşünüyorum. Küçücük boyuyla da beni üzmeyen bir set oldu. Zor günler için aklınızda bulunsun, derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...