6 Kas 2014

Biotherm Homme Power Bronze Kapatıcı

Biotherm, benim çok iyi tanıdığım bir marka değil. Bu ürünü de Strawberry nin hediye etmesiyle denedim. Bioterm markası benim için bir nemlendirici markasıydı, bu nedenle makyaj ürünlerine biraz temkinli yaklaştım. Ama o sırada CK ruj veya bu kapatıcıyı seçmek zorundaydım ve benim en sık alışveriş yaptığım dönemdi. Doğal olarak ev CK ruj kaynıyordu, biotherm e bir şans verdim. Yaklaşık bir ay kadar, kutusundan bile çıkarmadım. Denediğimde ise açıkçası beni şaşırtan bir ürün oldu.



Mükemmel mi? Kesinlikle hayır. Ama berbat da sayılmaz. Daha çok MAC Face&Body fondoteninin kapatıcı hali gibi. Kapatıcılığı az, oldukça da sıvı formda. Hafif bir parlaklık da veriyor. Yalnız Benefit'in göz altı pudrası gibi (ki kendisi demirbaş ürünlerimden biridir, yakında onu da tanıtacağım) bir pudrayla sabitlemeniz gerekiyor. Yoksa kolayca çizgilerinize dolabilecek bir yapısı var. Ve parmaklarınızı kullnmak zorundasınız, kapatıcı fırçaları yetersiz kalıyor. Ben pek parmak kullanmayı sevmem makyajımı yaparken ama bunu kullanırken mecbur kaldım.




Genel olarak fena sayılmaz ama çok iyi, devamlı alırım diyebileceğim bir kapatıcı değil. Ancak hafif renk katsın, zaten morluğum yok diyorsanız cildinizi yormayacağını tahmin ettiğim bu kapatıcıyı kullanabilirsiniz. Ben gözümü MAC in yeni çıkardığı kapatıcısına diktim bile. Kısmetse İstanbul'a geldiğimde (çok yakında, çok...) deneyip alacağım. Karşılaştırmasını o zaman yaparım.



Fotoğraflarda bileğimde yayarak gösterdim, sanırım mavi damarlarım size kapatıcılığı konuunda yardımcı olur. Bu arada damarlar mavi olunca cool yani soğuk alt tonlu mu oluyorduk? Hep karıştırıyorum nedense.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...