24 Kas 2014

Rimmel Scandal Eyes Mascara

Merhaba, Rimmel'in özellikle rujlarını severek kullanıyorum,scandal eyes maskara ilk çıktığında turuncu ambalajı ve kocaman fırçasıyla hemen dikkatimi çekmişti, Rimmel'in bu maskarayla ilgili iddiaları çok büyük, 12 kat dolgunluk kattığını ve bunu yaparken hiç topaklanma yapmadığını söylüyor. Ayrıca içerisinde diğer maskaralara göre 3 kat keratin ve 3 kat collagen bulunuyor. Bakalım söyledikleri gibi mi...
    Öncelikle ambalajı çok şirin, turuncu ve tombik:) fırçası da oldukça büyük ama bu uygulamayı oldukça zor bir hale getiriyor.Bu rimeli yazın kullanmayı tavsiye etmiyorum çünkü yapısı akışkan ve hemen akıyor, bu yüzden sıcakta gözlerim panda gözlerine dönmüştü:) ama kışın sorun olmuyor.

   Dolgunlaştırmaya gelince, söylediği gibi abartılı bir dolgunluk vermese de fena değil, kirpikleri uzatma konusunda ise başarılı diyebilirim,ancak topaklanmaya çok müsait. Ben kirpiklerime rimel sürmeden hep kıvırırım,bunu uyguladığımda çok azıcık bir kıvrım kalıyor. Eğer waterproof olsaydı kıvrım konusunda daha başarılı olurdu. Bence bu rimelin en büyük dezavantajı fırçası ve sıvı yapısı.

    Sizler için Makeupalley'e baktım, 86 kişinin oylarına göre bu maskara 5 puan üzerinden 2.8 almış ve %39 kişi yine alırım demiş.

   Bu rimelin scandal eyes waterproof,scandal eyes extreme black,scandal eyes show off gibi çeşitleri var ben sadece extreme black'i Türkiye'de gördüm.Rimmel ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

  Rimmel ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...