6 Kas 2014

BENEFIT Powderflage Light Diffusing Powder Concealer



Yukarıdaki şirin şeylerin mucizevi bir pudra olduğuna kim inanır? Gerçekten öyleler, ben bu zamana kadar tek rengi var zannediyordum. Tam altı rengi varmış. Bendeki 1 numaralı rengi, çok açık bir pembe. Strawberry'den görmeden almıştım. İlk açtığımda " Bunu nasıl kullanacağım ben?" diye kara kara düşünmedim değil. Kullandığımdaysa o gözümün altına çizgi yapıp giren kapatıcıları nasıl yola getirdiğine şaştım kaldım. Aferin ona! O günden beri de günlük makyajımın vazgeçilmezi oldu kendisi.






Enterasan bir kutuda geliyor. İçi kırpık kağıtlarla dolu bir silindir içinde. Ben kutuyu kısa fırçalarımı koymak için kullanıyorum ama keyif sizin, çeşitli şekillerde değerlendirebilir. Yukarıda da görüldüğü gibi serçe parmağımdan bile küçük bir fan fırçası çıkıyor içinden, yani yelpaze fırça. Ben pek işlevsel bulmadım, daha çok Avon'un küçük far fırçasıyla uyguluyorum. Sık kıllı herhangi bir fırça işinizi görür. Bir de her Benefit ürününde olduğu gibi resimli bir kılavuz var içinde. Çok lazım değil ama düşünmeleri hoş tabi.




Nasıl uygulayacağımıza gelirsek, işlem aslında oldukça basit: Önce güzelce nemlendirdiğimiz göz altlarımıza kapatıcıyı yayıyoruz. Çizgilenmesine izin vermeden tuzluktan tuz serper gibi kapağına biraz ürün döküp, fırçayla iki pıt alıyoruz. Hafifçe silkelerseniz daha iyi olur. Sonra da pigment yayar gibi küçük vuruşlarla pudrayı yayıyoruz. Sakın süpürme hareketi yapmayın, yazık narin göz altlarınıza. İşte bitti, gün boyu çizgilenme, silinme sorunu yok. Kapatıcınıza gerekli ayar verildi.
Pastel de benzer bir ürün çıkardı, sanırım duymuşsunuzdur. Bir ara bloglara bir kampanyayla hediye edilmiş ve çok övgü almıştı. Neredeyse yok satıyordu o dönem. Fikir mantık açısından çok hoştu, üst kapakta kapatıcı altta ise aydınlatıcı pudra bulunuyordu. Gel gelelim, o pudra her açılışta tozutarak etrafı batırdığı için kendisinden hiç memnun kalmadım. Bu nedenle daha pahalı olsa da tercihimi Benefit'ten yana kullanıyorum. Ayrıca ışıltılı bitirişiyle pastel'in pudrası bana Bülent Ersoy'u hatırlatıyor. Gün içinde sadece yanaklarım parlasa bana yeter de artar bile, akşam MAKSİM'de programım varsa o zaman Pastel'e bir şans tanırım :) (belki???) Siz ne dersiniz, Benefit mi, Pastel mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...