13 Kas 2014

MAC Crush Metal Pigment Stacked



MAC Crush Metal Pigment Stacked gerçekten garip bir ürün. Seveni de var nefret edeni de...Ben önceleri pek bulaşmazdım, hatta yeni koleksiyonlar çıktığında pigmentleri önemsemezdim bile. Ne olduysa 2009 holiday paketlerinden birinin içinden çıkan Shimmer Time pigmentiyle başladı. Giderek her rengini istemeye başladım, refillerle küçük bir birikim yaptım. Strawberry'de bu güzelliği gördüğümde hemen satın aldım ve merakla beklemeye başladım.




Aslında daha mor ağırlıklı bekliyordum ama pembe, yavruağzı, açık ve koyu tonlarında mor dört küçük kutucuk geldi. Gerçi konu pigment olunca ne kadar az, o kadar iyi bence. Kim 7,5 gr lık bir kavanozu bitirebilmiş ki :) Bence imkansız. Gerçi haklarını yemeyeyim, bunlar da 6 gr, yani pek küçük sayılmazlar.Kutuları ikili olarak birbirine vidalı. İlk elime aldığımda nasıl açılacak bu diye biraz sinir yaptım ama kullanışlı, merak etmeyin. Dökülme, saçılma yapmıyor. Çevirerek kolayca açılıyor.Ben genellikle her pigmentte yaptığım gibi kapak kısmında biriken kısmı kullanmayı tercih ettim. Kavonoza daldırsam çok fazla ürün fırçaya gelecek gibi geliyor.Siz nasıl kullanıyorsunuz pigmentlerinizi?



Ben genellikle pigmentlerimi fix+ ile fırçamı ışlatıp göz altıma uyguluyorum. Bir kere sanırım tüm göz kapağıma uyguladım, birikme sorunu yaşadım. Siz bana bakmayın, benim çekik gözlerimin suçu. Eminim ki hafif pörtlek :) gözlü olanlarda güzel duracaktır.
Bunları o kadar beğendim ki, stacked 2! yi de edinmek istiyorum. Gerçekten pigmentler alışkanlık yapıyor, benim gibi far bile sürmeyen bir insan bile müptelası olmuşsa MUA lara hak vermek lazım.
Face chartları ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Son zamanlarda en beğendiğim kartlar bu pigmentlerin çıktığı Spring Colour koleksiyonu olmuştu. Bu pigmentlerle yapılabilecek birkaç makyaj örneğini sizinle paylaşmak istiyorum. Benzer renkte farlarınızla da aynı görüntüyü yakalayabilirsiniz. Yok illa ben de bu pigmentlerden isterim diyorsanız size Strawberry lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...