6 Kas 2014

MAC Vintage Grape

Yılbaşından önceki yazımda MAC ombre allık koleksiyonunu - en azından Türkiye'de satışa çıkanları - tamamladığımı müjdelemiştim sizlere ve tanıtım sırasını sizin seçmenizi istemiştim. Kozmetik Deneyimleri blogunun tatlı sahibesi Vintage Grape yi seçti. Bana da yazısını hazırlamak düştü :)



Vintage bu üç allık arasında en korkutucu görüneni aslında. Mor ile mürdüm arası gidip gelen koyu tonlu bir allık. Ve kesinlikle klasik allık severlere göre değil. Ama beyaz tenliyseniz hatta bir de ela veya yeşil gözlerin varsa favori allığınız olabilir. Yazının başından beri allık diye bahsediyorum ama blush ombre olarak geçen bu seri MAC in normal allıkların daha irice. Normal allıklar 6 gr iken bunlar 9 gr. Tabi kim allık bitirebiliyor ki derseniz haklısınız. Bu yüzden evladiyelik oldukları kesin. Hele de Vintage gibi zor bir renk için konuşuyorsak...




Peki çok beğendik nerden buluruz, diyorsanız Daphne Guiness koleksiyonuyla geri dönüyor bu allık. Türkiye'ye gelir mi bilinmez tabi. O kadar bekleyemem derseniz, MAC in Breath of Plum isimli allığı tam olarak bu rengi veriyor. Her zaman bulunan allıklardan biri. Alın, kışın sürün sürüştürün. Bence - zevkler tatışılmaz ama - bronz tene pek yakışacak bir allık tonu değil bu mürdüm - mor allıklar.






Son olarak koyulu açıklı bir yapısı olmasına rağmen kullanırken bir renk farklılığı hissetmedim. Ancak elinizi hafif tutmanızı gerektiren bir allık. İçinde hafif simler kullanımında fark yaratmıyor. Bu seride bir de ülkemize uğramayan Springshine rengi varmış. Bu aralar kısmetliyim belli mi olur; bir yerlerden çıkıverir karşıma. Buradan mesajı göndermiş olayım ;)
Çok güzel bir renk olsa da bu üçlü arasında favorim bu allık olamadı. Ama koleksiyonuma kattığım için mutluyum. Sırada daha pembe bir cici olan Azalea Blossom var. Beklemede kalın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...