20 Kas 2014

Rimmel Kirpik Büyüten Rimel ve Göz Makyajı Temizleyicisi

Rimmel Kirpik Büyüten Rimel ve Göz Makyajı Temizleyicisi

Rimmel Kirpik Büyüten Rimel ve Göz Makyajı Temizleyicisi

Rimmel Kirpik Büyüten Rimel ve Göz Makyajı Temizleyicisi

Başlık bir an hiç bitmeyecekmiş gibi geldi. Geçen Watson alışverişimin en sevdiğim ganimetiyle karşınızdayım. İkili set olarak satılıyor ve içinden rimel ve göz temizleyicisi çıkıyor. Rimel iddialı doğrusu, düzenli kullanımda % 117 uzama vaddediyor. Kullanıp göreceğim, şuan konuşmak için çok erken. İlk kullanım için beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Kipriklerimi sadece boyadı ve ayırdı. Anında % 80 uzamadan bahsediyordu ama ben öyle bir uzama görmedim. Hatta bir gözüme sürüp diğerine sürmedim. Resmini de çektim;ama bir fark göremeyince yayınlamadım. Tek iyi özelliği topaklanma yapmaması ve hafif formüllü olması. Hacim ve kıvrıklık beklemeyin bence.Fırçası eski tipte, silikon fırçalardan daha iyi bence. Kalın telli kirpikleriniz varsa bu tip fırçalar daha başarılı oluyor.


      Gelelim göz temizleyicisine, evet, onu gerçekten sevdim. Yapısı su gibi, sadece rimelle denedim, Kolay temizliyor. Koluma bir parça MAC jel eyeliner sürdüm, pamuğa biraz döküp sildim. Hemen temizlendi, tabi ki kol ile göz aynı yapıda değil. Bazen kolumuzda harikalar çıkaran bir ürün gözümüzde hiç işe yaramıyor. En güzel özelliğiyse hiç göz yakmaması ve sildikten sonra yağlı bir his bırakmaması oldu. 125 ml lik mini boyuyla çabuk bitecek gibi görünüyor, bittikten sonra ayrıca bir değerlendirme yazısı yazarım.


       Sonuç olarak rimel fazla sıradan olsa da makyaj temizleyici için alınabilir. Kutusuna yeniden baktım da asıl satılan ürün rimelmiş. Bu durumda ben hediyesini asıl ürüne tercih etmiş oluyorum galiba.

Rimmel Kirpik Büyüten Rimel ve Göz Makyajı Temizleyicisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...