14 Kas 2014

BENEFİT Valley Of The Stars

BENEFİT Valley Of The Stars

İşte ilk ve en sevdiğim Benefit setim. Onu en sona sakladım. Aldığım günden beri en çok onu kullanıyorum bu üçlü içinde. Pembe ve süslü oluşuyla, içindeki farların uyumuyla, aydınlatıcılarıyla ve glossun renginin güzelliğiyle beni benden alıyor.





Sistem diğer iki setle aynı gene. Bu sefer şişeler de aydınlatıcı kuzenler Highbeam ve Moonbeam var. Moonbeam, Highbeam'a göre daha sarımsı bir aydınlatıcı. Sitesinde daha çok esmerlere göre olduğu yazıyor ama ben bu açıdan pek fark göremedim. Her Glossiness ise tam bir şeker pembesi. Aranızda Tipitip sakızını hatırlayan var mı? Aynı onun gibi kokuyor. Çok hoş bir parıltı veriyor dudaklara. Kesinlikle tam boyu alınmaya değer bir gloss. Yan tarafta ise biri şampanya rengi; diğeri ise parıltılı bir beyaz olan iki far bulunuyor. Farlar MAC far skalasının Veluxe Pearly serisine benziyor. Yumuşak ve parıltılı farlar bunlar.


Pek çok yerde bulabileceğiniz bu seti gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Yıldızların ışıltısını yüzünüzde taşımak istiyorsanız, bu ufaklık size yardımcı olacaktır. Kuyruklu eyeliner ve takma kirpiklerinizi unutmayın lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...