19 Kas 2014

Eyeliner Çekme Aparatı

Eyeliner Çekme Aparatı

Eyeliner Çekme Aparatı
Eyeliner Çekme Aparatı



Bu Japonlardan korkulur; en sonunda o gözlerini büyütmeyi başaracaklar sanırım. Eyeliner çekmek için aparat yapmışlar. Fiyatı gayet makul ama işe yarar mı bilemeyeceğim.

Japonları kendi haline bırakıp biz normal yollarla nasıl eyeliner çekeriz onu konuşalım. Piyasada çok çeşitli tarzda eyeliner var; fırça veya keçeli kalem şeklinde, jel veya krem formunda veya kalem olarak bulabiliyoruz. El alışkanlığı olsa gerek ben sadece jel eyeliner kullanabiliyorum. Şu zamana en az 3 kavanoz bitirmişimdir. Günlük göz makyajım eyeliner, kapatıcı ve rimelden oluşuyor. Tamam, biraz sıkıcıyım kabul ediyorum. Yine de klasik bir güzellik olduğu kesin.



Eyeliner Çekme Aparatı


Kullandığım 2 çeşit fırça var, biri -ki ilk eyeliner fırçam olur kendisi- eğik uçlu Benefit fırçamdır. Şekli çok enteresan olsa da en kontrollü tutuşu sağlayan fırçam budur. Yedeği bile var, öyle severim kendisini. Diğeri ise MAC 209 nolu fırçadır. İnce ucu daha az dramatik çizgiler için ideal. Bir de kesik uçlu MAC 266 fırçam var ama onu kullanmakta pek başarılı değilim. Kalın olduğunu düşünüyorum.




                                        
Yöntemim herkesin bildiği şekilde önce gözümün dıştan ortasına kadar bir çizgi çekiyorum, sonra da göz pınarından ortaya doğru çekerek çizgiyi kalınlaştırıyorum. En sonda göz kenarına minik bir üçgen yapıp içini dolduruyorum. Aynısını diğer tarafa da yapınca işlem tamam diyorum ve mutlu bir şekilde rimelimi sürüyorum. Ama çoğunlukla aynı kalınlıkta olmuyorlar ve ince tarafı kalınlaştırmakla uğraşıyorum. Tanıdık geldi, değil mi?

Dior, bizim bu hallarimize çok üzülmüş olmalı ki bir eyeliner seti çıkarmış. Gidip denemedim ama göze yapıştırılan hazır farların mantığında. Gözünüze ayarlayıp yapıştırıyorsunuz. Parti makyajına oldukça uygun taşlı modeller var. Bana pek cazip gelmedi doğrusu ama neden olmasın?
Sizleri güzel eyeliner uygulamalarıyla başbaşa bırakıyorum. İyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...