21 Kas 2014

BORGHESE Cura-C Peeling Seti

BORGHESE Cura-C Peeling Seti

BORGHESE Cura-C Peeling Seti


Bu üç adımlı bir peeling setini vakti zamanında Çilekten almıştım. C vitaminli olması ilgimi çekmişti açıkçası, bir de fiyatının uygun oluşu. Araştırmadan almama rağmen çok memnun kaldım ki çok sık olan bir şey değildir.Yazın kullanmayı bırakmıştım; çünkü içeriğinde aktif C vitamini gibi aşındırıcılar varsa güneş lekelerine yol açabilir. Bu yüzden kışı bekledim tekrar kullanmak için. Hazır uzun süredir kullanıp memnun kalmışken size de önereyim istedim. Çilekte bu ürün yok ama marka olarak bulunuyor, belki tekrar getirirler.

Ürün kendi çantasıyla geliyor. Bir kullanım kılavuzu da var. Ayrıca bir temizleme pedi ve resimlere eklemeyi unuttuğum bir yüz fırçası da var. Ben karıştırmamak için üzerleni numara yazdım; yani o numaralar orjinalinde yok. İlk olarak krem peelingi kavanozdan uyguluyorsunuz. Gittikçe kendi kendine ısınan bir krem; kokusu pek hoş değil. Yapay portakallı jelibonlar gibi kokuyor.  Sanırım yüz temizleme fırçası bu noktada kullanılıyor ama ben hiç kullanmadım. Göz çevresine getirmeden en fazla 2 dakika ovalayın, diyor. Ilık suyla hemen çıkıyor sonrasında. Cildinizin mat göründüğünü fark edebiliyorsunuz.


İkinci sırada serum var; ben yüzümü kuruladıktan sonra bunu sürüp kurumasını bekliyorum. Su gibi ama yapışkan bir yapısı var. Ürün pompalı olduğundan kavanozdaki gibi hijyen sorunu yok. Masaj yapın diyor ama hiç yapmadım. Biraz bekleyip ılık suyla yıkıyorum ve son ürün olan yüz spreyine geçiyorum. Yalnız bu spreyi yüzüme sıkmaktan hoşlanmadığımdan setin içinden çıkan pede sıkıp yüzüme öyle sürüyorum. Kuruduktan sonra nemlendirici sürerek bakımımı tamamlıyorum. Çok bariz bir kokusu yok ve rahatsız etmiyor. Aslında nemlendirme görevi olması lazım ama benim ekstra kuru cildime yetmiyor.

Nemlendirici olaraksa bu işlemi akşamları uyguladığım için Lancome' nin Resurface-C serumunu kullanıyorum. Dediğim gibi aktif soyucular ve C vitamini güneş ışıyla karşılaşmamalı; hele de benim kadar güneşli bir yerde yaşıyorsanız...Sabah kalktığımda tamamen duru ve pürüzsüz bir ciltle karşılaşıyorum. Moduma göre değişmekle birlikte haftada genellikle 2 defa uyguluyorum. Lancome Serumu ise gece kremi yerine kullanıyorum.Bu arada serum hala çilekte var ama fiyatı artmış tabi. Cildinizde matlaşma varsa kesinlikle tavsiye ederim; bir bakın.

Bitince tekrar almak isteyeceğim bir set; ama sanırım bir daha bulamayacağım. Gerçi bir yılda ancak yarıladığım düşünülürse çok çabuk bitmeyeceği açık. Türkiye'de Borghese bulabileceğim bir yer var mı acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...