10 Kas 2014

Aimasi 120 lik far paleti

Yukarıda gördüğünüz şeker şey, en son Gitti gidiyor alışverişim oluyor. Kendisini görür görmez vuruldum, bir süre öncede kavuştuk. Diğer arkadaşlarıyla beraber çektiğim bir aile fotoğrafını yayınlamış ve kendisinden biraz bahsetmiştim.

Bilindik bir marka değil; ama ben ten ürünleri dışında bu konuya çok da önem vermem zaten. Ayrıca açıkçası alış sebebim kendime değil; yüz kartlarına makyaj yapabilmekti. Gel gelelim, renklerin güzelliğine karşı koyabileceğimi sanmıyorum. Tabi, siz bana bakmayın, her bünye farklıdır. Alerji filan olmayın sonra.

120 ayrı renk zannederek aldım ama bazı renkler aynı, bazıları ise  simli ve simsiz olmak üzere ayrılıyor. Doğal tonlar diğerlerine göre az açıkçası. Asıl ağırlık mavi,yeşil ve sarı tonlarında.Benim için oldukça yeterli; hatta fazla bir palet kendisi.

Pigmentasyon açısından çok başarılı buldum, sadece parmağımı değdirmem yeterli oldu. Altına bir baz kullanarak kalıcılık sağlayabileceğimi düşünüyorum. İnsana bakması bile mutluluk veren bu paleti ben 90 liraya aldım, sizde şöyle bir aratın bakalım. Eminimki aynı marka hala vardır. Umarım sizde beğenirsiniz. Ebay da filan daha ucuzları vardır yada Coastal Scents in meşhur 88 li paletlerine bakabilirsiniz. Pek çok blog sahibesi bunlardan kullanıyor. Adamlarda boş durmayıp devamlı yeni paletler üretiyorlar. Mat, simli, metalik... Tercih sizin. Ben yine haftalarca sürecek bir bekleyiş istemediğimden şansımı Asimasi'den yana kullandım ve memnun kaldım.
Benden şimdilik bu kadar.


Paleti açtığınızda görüntü bu şekilde oluyor. Altta yer alan kırmızı şeridi kaldırdığınızda diğer palet ortaya çıkıyor. Böylece 120 li paletiniz oluşuyor.





 İçindekiler pek iç açıcı değil kabul ediyorum. Ama bu organik bir ürün değil. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...