19 Kas 2014

SALLY HANSEN 18 Saat Etkili El kremi

SALLY HANSEN 18 Saat Etkili El kremi

SALLY HANSEN 18 Saat Etkili El kremi


En son söyleyeceğimi en başta söyleyeyim; çünkü bu kampanyayı kaçırmanızı istemiyorum. Morhipo alışveriş sitesinde Sally Hansen kampanyası var ve 18 saat etkili el kremi 26,50 TL den 18.90 TL ye düşmüş. Önce şuraya bir tıklayın;  sonra pişman olmayın.

Sanırım bu kremi ne kadar sevdiğimi anladınız; soğuktan kuruyan ve çatlayan ellerimi düzeltebilen tek krem bu. Henüz şu meşhur Body Shop kenevirli el kremini denemedim; açıkçası çok pis koktuğunu okudum bloglarda. O yüzden bulaşmıyorum. Gerçi bu kremde oldukça ağır kokuyor. Bana hep portakallı şurupları hatırlatıyor. Ama hemen emildiği ve yağlı bir his bırakmadığı için affediyorum onu. Kısaca alın, kullanın ve pamuk prenses olarak mutlu mutlu yaşayın.

İçeriği üzüm çekirdeği yağı, shea yağı ve A,E,C vitaminlerinden oluşuyor. Doğal bir ürün değil; içeriğin ilk maddelerinden biri gliserin yani petrol türevi bir kayganlaştırıcı. Ama acıyan ve kaşınan ellerim için bu eksiyi görmezden geliyorum.  Yine de sizleri haberdar etmek istedim.

Görevini tamamlamış bir blogger olarak huzurlarınızdan ayrılıyorum. Kendinize ve ellerinize iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...