24 Kas 2014

Kaş Doldurma

 Kaşlarımın kendinden kavisli ve tamamen annemden gelen en güzel ve sevdiğim özelliklerinden biri. Oldum olası ince kaşları çok sevemedim. Mümkün olduğunca kalın tutmaya çalışıyorum kaşlarımı çünkü oldukça seyrekler. Bir senedir kaş doldurmaya alışınca, bırakamaz oldum ve kaşlarım daha dikkat çeker oldu. Peki nasıl yapıyorum ve siz nasıl yapabilirsiniz?

Öncelikle kaşlarınız şekillenmiş ve temizlenmiş olmalı. Bunu kendinizde yapabilirsiniz ya da yaptırabilirsiniz. Kuaförüm uzakta olduğu için bir süredir kendi kaşlarımı kendim alıyorum ve fena da olmuyor. Eğer ki kendiniz şekil veriyorsanız unutmamanız gereken bir şey var : iki kaşınız birbirinden farklıdır. İkisini de aynı yapmaya çalışırsanız, kaşlarınızı kesin bozarsınız, tecrübeyle sabittir.

Kaşları temizledikten/aldıktan sonra kaşlarınızı kesmenizi öneririm. Böylece daha düzgün bir görüntü elde edersiniz hem de kaş jeli/sabitlemek için wax gibi ürünlerde kullanmak zorunda kalmazsınız.

Kendi kendime şekillendirdiğim kaşımı aşağıda bulabilirsiniz.

Kaşlarımı şekillendirirken diplere çok girmemeye çalışıyorum.

Şekillenen kaşlardan sonra doldurma işlemine geçebiliriz. Ben kaşlarımı doldurmak için kaş farı kullanıyorum. Kaş kalemini hiç denemedim ama bir dip not düşeyim: ben kaşlarımı kalınlaştırmıyorum ya da baştan şekil vermiyorum, sadece dolduruyorum.

Uygun kaş farı nasıl olur diyorsanız içinde kızıllık barındırmamalı. Küllüye yakın bir renk olmalı ve şaç renginize yakın olmalı. Aksi takdirde komik bir görüntü oluşur.

Doldurma işlemi için kesik uçlu ve sık kıllı bir fırçaya ihtiyacınız olacak ki ben Real Rechniques’ın fırçasını kullanıyorum. Oldukça da memnunum.

Fırçamız ve kaş farımız var, peki nasıl dolduracağız?


·         Öncelikle, kaşımızın ortasından başlıyoruz ve kısa kısa çizgiler çekip farımızı uyguluyoruz. Birden net çizgiler çekmeyin yoksa doğal bir görüntü elde edemezsiniz.
·         Sonrasında uç kısma geçiyoruz. Yine kısa kısa çizgiler çekiyoruz.
·         En son kaşın başladığı yere geçiyoruz. Bu sefer ise fırçamızı yatay değil aşağıdan yukarıya doğru tampon şeklinde uygulama yapıyoruz.


Kaş Doldurma


Ve sonuç :

 Aslında korkmanızı gerektirecek hiç birşey yok. Eyeliner çekmekten çok daha kolay. Eliniz alıştıktan sonra zaman da almayan bir işlem.

Kullandıklarıma topluca bakacak olursak:
Özetlemek gerekirse,
Kaşlarınız alınmış /şekillenmiş olmalı.
Kaş farı (örnek olarak Flormar, Essence, Oriflame,..) edinmelisiniz.
Kesik uçlu fırça (eyeliner fırçaları ya da dudak fırçaları kullanabilrisiniz) ya ihtiyacınız olacak.

Umarım biraz da olsa faydam olmuştur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...