8 Kas 2014

Maybelline The Colossal Volum'Express

İşte karşınızda yeni tombik rimelim. Diğer rimelim -ki kendisi bunun kuzeni olan mavi renkli volum' express tir- "Düş artık yakamdan" deyip kuruyunca yeni rimele geçmek şart oldu. Ama aynı ürünü iki kez kullanamayan ben, satış yapan bayanın kirpiklerine aldanıp (kendisinin maşallah kaşına kadar kirpikleri vardı) bu rimeli almış bulundum. Aslında kampanya vardı, üç ürün alana biri hediyeydi ama başka bir şey bulamadım doğrusu. Rimelden beklentiniz nedir, bilemiyorum ama ben dolgunluk beklerim. Kıvrıklık mevzusunu kirpik kıvırıcıyla hallediyorum, uzunluk içinse bence çok da mucize beklememek lazım bir rimelden. Ama bu rimel  benden sınıfta kaldı. Tamam topaklanma yok, gel gelelim başka bir numara da yok. Sadece boyuyor, fiyatının 15 lira olduğu düşünülürse yeterli değil bence.
Bir de kokusu var, nasıl desem ilaç gibi kokuyor. Hatun önümde açmasa bayat olduğunu düşüneceğim, dayanılmaz kokuyor. Hele sabahları hiç çekilmiyor. Temizlenmesini bilemeyeceğim, çünkü hem altına baz kullanıyorum hem de makyajımı temizleyici yağ ile temizliyorum. O sebeple hiç bir rimel dayanamıyor  bana ama çok da kalıcı olacağını zannetmiyorum.Zira gün içinde göz altlarıma dökülme yaptı.
İşte böyle sayın okuyucularım, kısa zamanda kendisini tarihin karanlık sayfalarına gömmek üzere bu rimelle vedalaşıyorum. Kendisine makyaj çekmecelerimde uzun bir emeklilik sunuyorum. Mükemmel rimel arayışım sürecektir, takipte kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...