14 Eki 2014

Balea Clear- up Strips

Bu burun- cene- alin bantlari ciktigindan berli- yani senelerdir- her türlü markadan almisimdir ve hic bir kere memnun kaldigimi hatirlamiyorum : D
Nedense hic umudum kirilmadan "belki bu marka ise yarar" diye bu senede kandim ve Baleanin bantlarini denedim.

Burnumun üstünde böyle seyrek sekilde - ama yinede rahatsiz edici benim icin- kücük kahverengi noktalar olusuyor ve bandi nemli burnuma yapistiriyorum ve ~10 dakika sonra kurudugu zaman yavasca cikartiyorum- sonuc? Hic : )

Baskalari cok memnun ve siyah noktalarla dolu bantlar gösteriyorlar internetde- iyyyy- ama sanirim benimkiler daha mi derinde, anlamadim gitti. Bilerek birdaha almam demiyorum, baska bir marka belki daha iyisini cikartir kim bilir?

Ya bu burun üstündeki noktalara karsi hic iyi bir ürün varmi piyasada bilen söylesin noluur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...