14 Eki 2014

Diadermine Porenverfeinerer - Gözenek Sikilastirici Krem

Girls sizi Diadermine Gözenek sikilastiriciyla tanistiriyim. Yüzümün bazi yerlerindeki gözeneklerin büyüklügünü her aynaya baktigimda görüyordum. Ve gözüm kozmetik raflarinda dolasirken bu kremi gördüm cildi gerginlestirici ve gözenek sikilastirici bir etkisi varmis.

 Cok ilgimi cekti ise yarayip yaramayacagini merak ettim. Ben bikac aydir kullaniyorum aslinda cok düzenli kullandigim söylenemez ama sanirim ise yariyor.

Gözlemledigim kadariyla krem gözeneklerin icine nüfus ederek bir tabaka olusturuyor ve yag, kir ve makyajin birikmesini önlüyor böylelikle de siyah nokta olusumu engelleniyor ve gözenekler daralip kücük bir izlenim veriyor.

Ambalajin üstünde gösterilen tanim bu, her ciltte ayni etkiyi verir mi bilemiyorum. Yan etkisi falan olmadi emilmesi gayet iyi, hafif, kokusu güzel bir krem.
Kullananlar varsa deneyimlerini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...