14 Eki 2014

Zoeva Göz Makyaji

Zoeva Göz Makyaji

Selam kizlar
Vivacigimin Zoeva Far Paleti Postundan sonra bu makyajimi yayinlayacaktim ama yetismedi :( Zoeva nin 88 Ultra Shimmer paletiyle yaptigim bir makyaj ve paletin renklerine örnek olsun diye yayinlayacaktim ama olmadi neyse kismet ;)
Palette en cok sevdigim turuncu tonlariyla yaptigim bu makyajla beraber zoeva nin 12 li allik paletini de sunucam sizlere. Far paletini merak edenler Vivacigimin postlarina bakabilirler ;)






Bu da cok sevdigim Zoeva allik paletim, cok seviyorum pigmentleri harika hatta far paletinden bile
cok daha iyi diyebilirim, özellikle de turuncu tonlarini cok seviyorum, bu paletin adi SUNFLOWER ama icinde hem kahverengi, hem turuncu tonlari, hem de pembe tonlari bulunuyor. Rengarenk her makyaja uygun bir ton mutlaka bulunuyor fiyati da cok uygun 12 renk 12 € civarinda. ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Mehmet Öz'den Ağrı dindirici 5 doğal yöntem

Kronik ağrı kesici ilaçlar enerjinizi mi düşürüyor? İlaç kullanmaktan hoşlanmıyorsanız, reçeteniz hazır. İşte mutlu, sağlıklı ve ağrısız b...